teNgS mY foLLower :)

Monday, January 30, 2012

KeinGinaN..

     KeIngiNan UntUk MemIliKi..
 KeiNginAn UntuK mErasai..
KeingiNan Untuk MenCuba..
KeiNginan UntuK kelihatan BegItu..
KeinGinan Untuk mEnjadi Yang Terbaik..
Ya..haNya mamPu Untuk BerkeInginan..

Tidak Mampu Untuk mEmiliki..
BukaN ak Taknak..Bukan Ak xmaHu..

Ak sNgat Ingin Menjadi Seperti E2...

kadang hanya mampu melihat..
hanya mampu berimpian..
ya..dan hanya mampu berkeinginan...

tp..xSemua Perkara dpt dIperolehi dEngan Mudah..
MungkIn xsuKar bG oranG lain..
tp Sukar bg aku..
aK bukan Mereka...
Dan aku sedar sIapa aku..
ak xsemPurna...
tapi aku akn cube jd yg terbaik...
ak teTap ak..
Ak harus sAbar...
mUngkiN akaN tibe maSa sampAi giliran aku...
Munkin SuatU mase Ak akn Jd seperti Yang Aku inGinkan.,insya'ALLAH..dengan kehendaknya..amin

mood:: siYes Sebak!!



No comments:

Post a Comment

da siap baca??
sekarang boleh komen cini :)
xnak komen???
--majuk-- (!_!)